عوامل حمله تروریستی در «مالدیو» دستگیر شدند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عوامل حمله تروریستی در «مالدیو» دستگیر شدند

پلیس مالدیو اعلام کرد سه فرد را ارتباط با حمله به تعدادی توریست در این کشور دستگیر کرده و در حال تحقیق بر روی ارتباط آن‌ها با گروه تروریستی داعش است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 06
کد خبر: ۳۵۳۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، پلیس مالدیو روز پنجشنبه سه نفر را در ارتباط با یک حمله تروریستی با سلاح سرد دستگیر کرد و تحقیقات درباره ارتباط آن‌ها با گروه داعش آغاز شده است.

 

پلیس مالدیو در این باره گفت، سه‌شنبه شب یک توریست استرالیایی و دو فرد چینی در جزیره‌ای واقع در هفت کیلومتری پایتخت این کشور مورد اصابت چاقو قرار گرفته‌اند. در این حادثه کسی جان خود را از دست نداده است.

 

رسانه‌های محلی روز چهارشنبه اعلام کردند یک گروه تندرو وابسته به داعش در مالدیو در پیامی ویدئویی مسئولیت این حمله را پذیرفته است.

 

یکی از سه مرد حاضر در این پیام ویدئویی دولت مالدیو را به بی‌دینی متهم و تهدید کرد حملات بیشتری در راه خواهد بود.

 

سال گذشته نیز مردی ۳۵ ساله در مالدیو به اتهام رهبری شاخه گروه داعش در این کشور و تلاش برای جذب نیرو دستگیر شد.

 

مالدیو کشوری با اکثریت مسلمان در جنوب آسیا است که درآمد اصلی آن از گردشگری تأمین می‌شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار